Community -
Inloggen
| IP: 54.159.105.3925 online � zoeken  

Algemeen:
Het is niet toegestaan rascistische, kwetsende of aanstootgevende uitingen te doen.

Dit geldt ook voor opmerkingen op de volgende gebieden:
Seksuele geaardheid, Politieke voorkeur, Sekse, Huidskleur, Godsdienst.

Racistische plaatjes of verwijzingen worden verwijderd, bij meerdere overtredingen krijgt het lid een ban.

De eigenaar van deze site is in geen geval aansprakelijk voor de uitspraken die de leden doen. Als een uitspraak als kwetsend of aanstootgevend wordt ervaren kan dit gemeld worden via info@confuzion.nl.

Het toevoegen van informatie aan de site wordt niet gecontroleerd en dit wordt volledig op eigen risico door de gebruiker gedaan.


Forum:
Het forum van Confuzion is zo ingedeeld dat er op verschillende onderwerpen gereageerd kan worden. Op het moment dat een onderwerp offtopic gaat, wordt het op prijs gesteld zo snel mogelijk weer ontopic te gaan of een ander topic te openen waarin de discussie voort kan worden gezet.


Gebruikersprofiel:
Bij het aanmaken van een profiel, geeft de gebruiker aan Confuzion het recht om de ingevoerde informatie waar niet expliciet bijstaat dat het voor intern gebruik bedoeld is, weer te geven in al zijn uitingen. De informatie zal niet aan derden worden verstrekt, maar kan wel gebruikt worden in de subvormen waar Confuzion uit bestaat (Onder subvormen wordt verstaan; delen van Confuzion, beheert door de Administrator van Confuzion met een ander adres en een andere layout, gebruik makend van dezelfde fysieke databank).

Confuzion behoudt het recht het profiel wat aangemaakt wordt bij het aanmelden te laten staan. Dit wegens behoud van integriteit van de site. De gebruiker heeft wel het recht de gegevens bij het profiel te verwijderen zodat er geen terugkoppeling meer bestaat met de gegevens van de gebruiker.


Agenda:
Evenementen kunnen door de organisatie zelf toegevoegd worden aan de agenda. Een evenement kan ook aangemeld worden via agenda@confuzion.nl. Voor eventuele vragen of toevoegingen aan evenementen kan er ook contact opgenomen worden met agenda@confuzion.nl.


Fotografen
Bij elk event kun je aangeven dat je graag foto's zou willen maken. Als je voor Confuzion foto's mag maken, krijg je vanzelf bericht. Bedenk wel goed dat je mensen voor jou aan het werk zet om cameratoestemming te regelen. Als onverhoopt blijkt dat je niet naar het event kan, ben je verplicht dit zo spoedig mogelijk te melden via pr@confuzion.nl.
Ga dus niet in de wilde weg cameratoestemming aanvragen voor events, organisaties vinden het niet zo leuk als je op de gastenlijst komt te staan en je komt uiteindelijk niet. Hiermee verspeel je ook onze kans foto's te mogen maken voor toekomstige events van dezelfde organisatie.

Indien de fototoestemming via ons geregeld is, mogen de foto's alleen op Confuzion worden geplaatst.

Het is ook niet toegestaan om zelf contact op te nemen met een organisatie uit onze naam. Alle communicatie moet via pr@confuzion.nl lopen, dit om verwarring en onoverzichtelijkheid te voorkomen. Aan organisaties wordt verzocht enkel contact op te nemen met de pr-functionaris en niet met de fotografen zelf.

Het minimale aantal foto's wat gevraagd wordt is 75. We raden je aan om ook foto's te maken van DJ's, de lokatie en een aantal overzichten van de zaal/mensen. Hoe beter je set, hoe meer kans je maakt om de volgende keer weer foto's te mogen maken.


Artiesten:
Indien een artiest niet in onze overzichtslijst staat, kan de artiest aangemeld worden via info@confuzion.nl. De volgende gegevens zijn van belang: Naam, adres, postcode, plaats, telefoon- en/of faxnummer, website, email, soort artiest (band, dj, cabaretier, solosrtiest enz), geslacht en geboortedatum.


Markt:
Als er misbruik wordt gemaakt van de markt of een lid komt zijn afspraken niet na kan dit gemeld worden door een email te sturen naar info@confuzion.nl. Het betreffende lid wordt dan gewaarschuwd, bij meerdere overtredingen krijgt het lid een ban.


Reclame:
Reclame kan gepost worden in het forum "Reclame". Reclame wat elders op het forum voorkomt, wordt verwijderd. Het is niet toegestaan reclameberichten te sturen via priveberichten.


Aankondigingen:
Met aankondigingen worden over het algemeen persberichten bedoeld. Deze kunnen via info@confuzion.nl aangemeld worden, of door de organisatie zelf toegevoegd worden aan het forum "Aankondigingen". Wanneer er aankondigingen van een feest bijvoorbeeld elders op het forum voorkomen, worden deze verwijderd.


Banners:
Banners die dienen ter promotie van een evenement kunnen naar info@confuzion.nl gemaild worden. De formaten moeten echter rond de 468x80 pixels liggen.


Verlotingen:
Het is belangrijk dat je je naam en adres ingevuld hebt in je profiel. Heb je dit niet gedaan dan kunnen we je naam niet doorgeven aan organisaties en kan je dus leuke goodies mislopen.
Als je onder de minimun leeftijd van 16, 18 of 21 jaar bent (afhankelijk van de organisatie/lokatie) en je doet toch mee met een verloting, kun je geweigerd worden aan de deur.

Doe alleen mee met een verloting als je ook echt naar het event toe wilt. Het is heel vervelend als leden kaartjes of gastenlijstplaatsen winnen en toch niet naar het event gaan. Zo lopen andere leden de kaartjes of gastenlijstplaatsen mis!


Organisaties:
Indien een organisatie niet in onze overzichtslijst staat, kan de organisatie aangemeld worden via info@confuzion.nl. De volgende gegevens zijn van belang: Naam, adres, postcode, plaats, telefoon- en/of faxnummer, website en email.


Lokaties:
Indien een lokatie niet in onze overzichtslijst staat, kan de lokatie aangemeld worden via info@confuzion.nl. De volgende gegevens zijn van belang: naam, adres, postcode plaats, soort lokatie (evenmentenhal, bar, podium, restaurant enz.), capaciteit, telefoon- en/of faxnummer, website en email.
Algemeen -
Media -
Actueel -
Jarigen -
Maandkalender -
Maart
MDWDVZZ
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Profiel reacties -
Confuzion -

2 queries (0 sec.) parse time: 0.038s Policy Confuzion 2001-2017